Biblioteka u Prijepolju dobila novog direktora
Prijepolje – Prijepoljski odbornici su za vd direktora biblioteke ‘’Vuk Karadžić’’ izabrali Sabiru Hodžić, nekadašnju načelnicu Opštinske uprave, dok je predlog odluke o sprovođenju konkursa za izbor direktora JKP ‘’Lim’’ povučen sa dnevnog reda.
Prema rečima predsednika opštine Prijepolje, Vladimira Babića, odlaganjem sprovođenja javnog konkursa za izbor direktora Komunalnog preduzeća, želi da se pruži šansa aktuelnom vršiocu dužnosti Dževadu Beganoviću, da u narednih 6 meseci otkloni primedbe na rad preduzeća i napravi rezultate, pa će nakon toga biti imenovan za direktora, jer to je korektno i prema građanima koji se svakodnevno žale na komunalnu higijenu grada.
Na današnjoj sednici usvojen je šestomesečni izvestaj o radu JKP “Lim” za ovu i program poslovanja i finansijski izvestaj za prošlu godinu. Gotovo da nije bilo odbornika koji nije izrazio nezadovoljstvo komunalnom higijenom u opštini.
Naročito žustra rasprava vodila se oko razrešenja aktuelne direktorke biblioteke ‘’Vuk Karadžić’’ Sadije Hodžić, kojoj je tekao četvorogodišnji mandat i imenovanja vršioca dužnosti te funkcije Sabire Hodžić, iz Stranke pravde i pomirenja. Stigla je saglasnost iz Matične biblioteke iz Užica, ali da li su ova rešenja u skladu sa zakonom?
Sa 18 glasova za, 3 protiv i jednim uzdržanim glasom odbornika kojih je danas bilo 29 na sednici, Sadija Hodžić, direktorka biblioteke ‘’Vuk Karadžić’’, razrešena je duznosti direktora godinu dana pre isteka mandata, a Sabira Hodžić, diplomirani pravnik i kandidat SPP-a imenovana je za vršioca dužnosti.
Kako u opštini Prijepolje, tako i u okrugu, problem odlaganja komunalnog otpada značajno će rešiti izgradnja transfer stanice Banjica, međutim, prema rečima direktora Regionalne sanitarne deponije Banjica, Ljubenka Vasiljevića, kada će njegovo preduzeće napokon početi da radi, to se ne zna. Korona je znatno produžila rokove. Početkom oktobra potpisan je ugovor za nabavku kamiona a rok isporuke 280 dana. A gde su jos i prikolice? Za izgradnju dalekovoda i pristupnog puta čeka se projektna dokumentacija. Rampa i betonski plato su gotovi, ali zbog korone nema ko da montira mašinsku opremu.
Neophodna je i sistematizacija radnih mesta. U zavisnosti hoće li se raditi u jednoj ili dve smene, potrebno je minimum od 16 do 20 radnika. Program poslovanja za sledeću godinu, teško je planirati, jer kako Vasiljević kaže, ne zna se koliko će šta da košta ni koliko će ko dati. Uglavnom, težak period predstoji.
PP Media