Memić na otvaranju Mona Plaze Zlatibor, ulazak u novu eru poslovanja
Čajetina – Svečanim događajem povodom rebrendiranja hotela Mona Plaza Zlatibor, nakon što je u renoviranje hotela investirano više od milion evra, obeležen je ulazak u novu eru poslovanja, u kojoj Mona Plaza brend postaje hotelski lanac.
Kao lider u inovacijama i posećenosti, Mona Plaza jedini je hotelski lanac u Srbiji koji ima čak 74 posto popunjenosti kapaciteta u svakom trenutku.
Tokom 17 godina poslovanja hotel beleži kontinuiran rast, pa je tako u 2022. sa ostvarenih skoro 70 hiljada noćenja, posećenost hotela bila za 25 odsto veća u odnosu na prethodnu godinu. Danas je hotel preuzeo nove standarde, sistem poslovanja i vizuelni identitet Mona Plaza brenda, jer je dosadašnjim rezultatima i kvalitetom usluge prevazilazio očekivanja tržišta.
„Imamo dugu istoriju na Zlatiboru i stekli smo neraskidivu vezu sa ovim mestom, ljudima i prirodom. Hotel je prevazilazio očekivanja tržišta i veoma brzo postao lider i po finansijskim rezultatima, posećenosti ali i vrednostima koje je gradio. Zato i jesmo danas ovde, kada će sinergija sa Mona Plaza brendom doneti mnogo, i za nas u kompaniji, ali i lokalnoj zajednici. Naša snaga su iskustva i znanje o lokalnim prilikama i mogućnostima, koje ćemo koristiti kako bismo Srbiju, Zlatibor i Mona Plazu predstavili svetu“, izjavio je Ivan Vitorović, generalni direktor Mona Hotel Management grupe.
Otvaranju je prisustvovao i Ministar turizma i omladine Husein Memić.
„Želeo bih da, pošto sam video da ste ambiciozni i da biste želelei da otvorite još hotela, da se u 2023. gopdini vidimo na otvaranju novih hotela, ja vam to od srca želim, i čestitatm vam na dosadašnjim uspesima“, izjavio je Husein Memić, Ministar turizma i omladine R. Srbije.
„Pre godinu dana, sasvim slučajno, desio se spoj između mene i hotela u Beogradu iz kog su proistekla prijateljstva, uzajamno poverenje i sjajna saradnja. Meni je veoma drago što se moje ime povezuje sa domaćim brendom, pre svega mladim, novim brendom, i porodičnom kompanijom, za koju me posebno raduje njeno širenje. Ono što me istinski vezuje za brend Mona Plaza jeste taj osećaj pripadnosti, osećaj kao da sam kod kuće i sigurna sam da ću se tako osećati u svakom Mona Plaza hotelu. Za sve su to zaduženi zaposleni, divni ljudi koji se trude da svaki moj boravak učine jedinstvenim iskustvom“, izjavila je Sara Jo, zaštitno lice Mona Plaza kampanje Truly Unique.
Mona Plaza Zlatibor oslanja se u potpunosti na lokalne dobavljače, a naročito na nabavku lokalnih poljoprivrednih i prehrambenih prozivoda, čime se direktno osnažuje njihova proizvodnja. Investicijama i širenjem domaćeg hotelijerskog brenda, direktno se pomaže razvoju lokalne zajednice, utiče se na razvoj novih standarda u industriji, ali indirektno, veoma su značajne i za nacionalnu privredu.
Ove godine, zaposleni ovog hotela su zasadili 17 sadnica lipa na Čolovića brdu na Zlatiboru, a volonterskim radom pomogli su najmlađima, dnevnom boravku za decu ometenu u razvoju Zračak u Čajetini i vrtiću Radost na Zlatiboru. Tim kompanije broji više od 250 zaposlenih, od čega više od 60 posto čine žene, a čak više od 50 posto njih su mladi ispod 35 godina.
PP Media