Rekonstrukcijom pruge Beograd – Bar biće zauvek rešen problem klizišta Glišine vode

Priboj – Ministaraka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture,Zorana Mihajlović, najavila je rekonstrukciju barske žeznice. Sledeće godine biće gotova projektna dokumentacija i nakon toga kreće se sa radovima.
Ono što je za Pribojce najbolja vest, jeste da će u sklopu rekonstrukcije biti konačno rešeno pitanje klizišta Glišine vode koje im decenijama unazad predstavlja problem.

Klizište Glišina voda kod Priboja, foto: A.Rovčanin

„Dogovorili smo se da formiramo zajedničku komisiju između Železnica Srbije i Puteva Srbije, kako bi još jednom bio pregledan ceo teren, a u ugovoru koji imamo sa ruskim železnicama stoji da će unutar projekta biti rešen ovaj problem jednom zauvek”, navela je ministraka Mihajlović.

Pored pruge u najboljem stanju nisu ni usputne železničke stanice, a ministarka je istakla da će i one biti obuhvaćene rekonstrukcijom.

„Кad krene rekonstrukcija pruge Beograd – Bar, sve što se nalazi uz tu prugu biće renovirano. Jer cilj Vlade RS nije samo da uradi prugu, već i sve što se uz nju nalazi. Moramo da privučemo ljude da što više koriste železnički saobraćaj, a kasnije da iskoristimo naš tranzitni položaj za prevoz tereta. Mi od njega nismo odustali, za razliku od naših prethodnika koji su želeli da ukinu železnicu, mi u nju ulažemo i renoviramo je, jer želimo da opstane”, istakla je Zorana Mihajlović

Barska pruga dugačka je 476 kilometara, građena je u okviru Omladinske radne akcije od 1951. do 1976. Ruske železnice već su radile rekonstrukciju od Resnika do Valjeva, a sledi modernizacija barske pruge od Valjeva do granica sa Crnom Gorom u dužini od 209,8 kilometara, koja će omogućiti da se brzina vozova vrati na fabričku.

RINA i PP Media