Loša naplata ugrožava rad JKP “Lim”
JKP „Lim“ iz Prijepolja uspešno je počelo grejnu sezonu i toplotne energija do građana ove opštine stize uredno. Prema rečima direktora ovog preduzeća Aziza Hadžifejzovića celokupno ovogodišnje poslovanje može se ocniti uspešno, jedini problem jesu neplatiše, koje otežavaju rad JKP „Lim“.
Kako bi život u Prijepolju funkcionisao normalno, obaveza JKP „Lim“ jeste da pored sabdevanja vodom, isporukom toplotne energije, održavanjem higijene i gradskog zelenila brine i o održavanju puteva na području grada tokom zimske sezone. Direktor ovog preduzeća Aziz Hadžifejzović tekuću godinu ocenjuje veoma uspešno i očekuje da je sa pozitivnim bilansom i isprati.
Predlog odluke JKP „Lim“ da grejanje u ovoj zimskoj sezoni ne poskupi za fizička lica, a da se za poslovni prostor smanji, usvojen je juče na sednici Opštinskog veća.
„Građani će u tokom ove grejne sezone grejanje plaćati 213,45 dinara po mertu kvadratnom, dok će za privredne korisnike cena iznositi 266,81 dinar“, kazao je Hadžifejzović.
Iako građani Prijepolja piju najkvalitetniju, a i najjeftiniju vodu u Srbiji, teško se odlučuju da plaćaju istu, što predstavlja velike probleme ovom preduzeću u njegovom poslovanju, pa su prinuđeni da svoja potraživanja naplaćuju sudskim putem, a i da posegnu za isključenjima.
„Prema poslednjim podacima, potraživanja za vodu iznose oko 27 miliona dinara, što je zaista nedopustivo i mi smo prinuđeni da krenemo sa akcijom isljučenja“, dodaje Hadžifejzović.
Za nesmetano funkcionisanje ovog komunalnog preduzeća zaslužna je i lokalna samouprava, koja JKP „Lim“ pruža nesebičnu pomoć i podršku.
PP Media