Veliki rast prodaje u maloprodajnim lancima

Prijepolje/Priboj/Nova Varoš – U vreme krize izazvane koronavirusom kada brojni biznisi upisuju gubitke, a pojedini najavljuju i gašenje, maloprodajni lanci su ostvarili veliki rast prodaje, pokazuju podaci agencije Nielsen.

U ukupnoj prodaji velikih maloprodajnih lanaca u Srbiji beleži se rast prodaje od 61 odsto u trećoj i 43 odsto u četvrtoj nedelji marta, u odnosu na iste nedeljne periode prošle godine, prenosi Bankar.rs.

Iako je Vlada Srbije od 16 do 22. marta uvela dodatne mere zaštite sa ograničenom mogućnošcu kretanja i odlaska u maloprodajne lance, prodaja u trgovinskim lancima pokazuje značajan porast u odnosu na isti period prošle godine.

U odnosu na ukupnu prodaju i gledano po grupama kategorija, kao i po pojedinim uže definisanim kategorijama proizvoda, moderni maloprodajni lanci beleže rast prodaje nekih kategorija i više od 700 odsto.

Tako na primer prodaja brašna beleži rast od 482 odsto tokom treće i 282 odsto tokom četvrte nedelje marta, u odnosu na prošlu godinu.

Kvasac čak 224 odsto i 153 odsto u ovom periodu, dok ulje ide do rasta u prodaji od 168 odsto u trećoj i 122 odsto u četvrtoj nedelji marta. Podaci pokazuju i da prodaja proizvoda od papira beleži rast od 149 odsto u trećoj, odnosno 100 odsto u četvrtoj nedelji marta 2020. godine, u odnosu na isti period u prošloj godini.

Konkretnije, samo toalet papir ima rast od 261 odsto i 131 odsto u trećoj, odnosno četvrtoj nedelji marta.

Fonet

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *