Mališani na Oplencu oduševljeni proizvodima brenda „Volim dobro u ljudima“

Prijepolje/Topola – Iako su mogli da biraju bilo koje mesto na svetu gde će živeti i oformiti porodicu, mladi prinčevski par, Ljubica i Mihajlo Karađorđević, izabrali su, nećete verovati upravo – Topolu.

Mališani na Oplencu oduševljeni domaćom heljdopitom sa Zlatara, foto: GZS

„Ovde smo došli pre dve godine, jer Srbija je naš dom i ni u jednom trenutku se nismo pokajali. Svi su nas odlično prihvatili i nakon samo dve nedelje osećala sam se kao kod kuće“, rekla je u izjavi princeza Ljubica Karađorđević.

Međutim, Šumadinci ne samo da su fenomenalno prihvatili princa i princezu, nego su na takav način ugostili i sve njihove prijatelje iz inostranstva.

„Svi su oduševljeni Topolom i ovim prelepim krajem, pa nakon što nas posete svima bude jasno zašto smo baš ovde birali da stvorimo naš dom“, kaže princeza Ljubica.

Ona i njen suprug Mihajlo, dugo su, kako kaže, smišljali način na koji će se odužiti Topolcima.

„Odlučili smo da organizujemo Dečiji festival i okviru njega, mališanima da predstavimo aktivnosti koje nisu svakodnevne i da promovišemo lokalne sportske klubove“, izjavila je princeza.

Stotine mališana koji su stigli u pratnji roditelja najbolji su dokaz da je drugi po redu Dečiji festival posećeniji nego prošlogodišnji. Deca su se oprobala i jahanju, streličarstvu, crtanju, a najveća gužva bila je na štandu sa kog je zamirisala domaća hrana i to pod sloganom – volim dobro u ljudima!

„Želeli smo upravo na ovom mestu da pokažemo i roditeljima i deci da mogu imati zdrav, ali i ukusan obrok. Shvatamo u kakvom brzom vremenu živimo i zato je naš cilj da ukažemo da je zdrava ishrana najvažnija“, rekao je Emir Jusović menadžer prodaje u kompaniji Es Komerc.

Emir Jusović – brend „Volim dobro u ljudima“ brine o najmlađima, foto: GZS

Drugi po redu Dečiji festival na Oplencu bio je humanitarnog karaktera, pa su tako – jahanje, streljaštvo i domaći proizvodi mališanima nuđeni po simboličnim cenama, a sav skupljeni novac biće prosleđen deci i omladini ovog kraja.

GZS i PP Media