Oronula reklama ugrožava bezbednost prolaznika

Nekada veoma uspešno prijepoljsko preduzeće, Industrija konfekcije dugmadi i šnala IRIS, odavno se nalazi u stečajnom postupku i na rubu propasti. Firma IRIS, u kojoj je u srećna vremena bilo zaposleno oko 900 radnika, posle realizacije tri socijalna programa privatizovana je 2009. godine. Prema podacima Agencije za privatizaciju, ovo preduzeće prodato je za 22.245.000 dinara.I ako je javnosti tada predočeno ime i prezime kupca koji je to zapravo bio samo na papiru, u Prijepolju su svi znali i znaju, da je pravi kupac zapravo bio Goran Tomašević lokalni biznismen i kupac više preduzeća u Srbiji koja su doživela istu sudbinu kao i Iris. Međutim, kako novi vlasnik nije ispoštovao svoje obaveze koje su predviđene ugovorom, privatizacija je poništena.
Ono što je ostalo nakon odlaska kupca tj raskida ugovora od strane Agencije za privatijaciju zapravo je pravo ruglo grada. Zgrada koja se nalazi u samom centru grada gotovo je na ivici propasti,delovi fasade svakodnevno otpadaju. Međutim ono što predstavlja najveću opasnost kako za prolaznike tako i za stanare obližnjih zgrada koji su se javili u našu redakciju jesu slova od reklame nekada uspešne firme. Metalna slova po slobodnoj proceni jednog metra veličine nalaze se na nekih desetak metara visine i skoro da su se otkačila od zida za koji su bila pričvršćena, tako da bi i manji vetar mogao da ih obori i da izazove možda i kobne posledice.
Iz Mesne zajednice Prijepolje ističu da će se obratiti stečajnom upravniku firme IRIS, koji je nadležan za imovinu ovog preduzeća i zatražiti pomoć u rešavanju ovog problema. Takođe iz komunalne inspekcije nam je rečeno da će izaći na teren i naložiti da se problem reši kako bi se izbegle neželjene posledice.
Stečajni upravink pomenute firme Milorad Simović u telefonskom razgovoru za naš portal rekao je da do sada nije bio upoznat sa ovim problemom, kao i da će nakon zvaničnog zahteva od strane nadležnih organa Loklane samouprave i Mesne zajednice Prijepolje u najskorijem vremenu reagovati i ukloniti reklamu koja ugržava bezbednost prolaznika i meštana centralne i gradske ulice u Prijepolju.
PP Media